Miesto originálu kupovali napodobneniny

V tomto článku opíšem prípad, podľa ktorého zbadáme, akí sú niektorí ľudia mazaní, či skôr vynaliezaví? Článok však neposkytujem ako radu, to vôbec nie, len chcem opísať vynaliezavosť jednej ženy, ktorej „biznis“ by mohol zaujať, avšak čisto len na pobavenie, jej činnosť totiž nebola tak úplne legálna. Ale musím uznať, že má určitý zmysel a hlavu pre biznis. Ak by takúto podobnú činnosť vedela robiť legálnejším spôsobom, možno by sa jej v tomto smere dosť darilo. No ale takouto nelegálnou cestičkou, akú vám opíšem, to fungovať nikdy nemôže, spravodlivosť dá sa o sebe vedieť. Skôr alebo neskôr.

kabelka

Táto žena prišla na istý plán „biznisu“, ktorý sa odvážila realizovať do praxe. Je však tak trochu obdivuhodné, alebo skôr zaujímavé či poburujúce, že svoj plán beztrestne vykonávala  nie mesiace, ale celé roky!

•         Ešte dlhšie má však otvorenú legálnu živnosť, obchod, v ktorom predáva módne doplnky. Na tom však nie je nič protizákonné.
•         Táto podnikateľka takisto začala objednávať drahší tovar od svetovo známych výrobcov, čiže dosť drahé a značkové produkty. To je tiež v poriadku, zatiaľ.
•         No vždy ho po krátkej chvíli začala vracať naspäť. Už je to trochu divné, avšak aj na to má právo. No po určitom čase sa už konečne zistilo, že tovar nevracia naspäť z dôvodu nespokojnosti, či nejakých chýb a nedostatkov týchto najdrahších produktov prestížnych značiek, ale že je v tom niečo úplne iné, čo s oprávnenou reklamáciou nemá nič spoločné.
Skutočný dôvod a odhalenie prefíkaného plánu

Každý objednaný produkt si totiž nechala len do doby, kým nenašla v inom obchode jeho oveľa lacnejšiu napodobneninu, teda „fejk.“
•         Čiže tie pravé značkové produkty jej poslúžili iba ako taká vzorka pri kúpe lacných napodobnenín, ktorých rozdiely sú však voľným okom takmer nespozorovateľné.

kabela

Zato cenou a zrejme i kvalitou je to úplne iná kategória. Akonáhle takúto napodobneniu našla a zakúpila si ju, originálny značkový produkt poslala naspäť predajcovi a ten jej vrátil peniaze. Predajcovia síce so spiatočného vracania zaslaných produktov neboli nadšení, tak ale táto podnikateľka ako kupujúca, mala na tento značkový tovar určitú záruku, dobu, do ktorej ho mohla vrátiť späť. A dokázala to vždy načas využiť, pričom vo svojom obchode predávala len tie fejkové produtky, ktoré ju stáli oveľa menšiu investíciu.